Rozkołysany labirynt

Celem zabawy  jest doprowadzić kulkę do centrum labiryntu - proste. Osiągnięcie celu trochę utrudnia sześciokątny plan labiryntu i potrzeba koordynacji ruchów trzech osób. Ale to nic, bo dopiero zastosowanie "mylnej kulki" czyli takiej z dodatkową mniejszą i cięższą w środku, sprawia, że zabawa labiryntem staje się wyzwaniem. Kiedy piłka wylatuje przez centralny otwór, uruchamia światełka potwierdzające sukces zespołu.

Labirynt powstał jako koncepcja atrakcji na imprezy integracyjne dla pracowników firm. Zrealizowany został na zamówienie agencji marketingowej Brand Republic dla klienta, który ma identyfikację w kolorze 100% magenta - różową.
Zgadnijcie skąd wykombinowaliśmy różową mylną kulkę...

koncepcja: Konrad Zientara, Maja Ratyńska
projekt wykonawczy i realizacja: Konrad Zientara, Miłosz Sitek

... 2024 © Copyright: MRKK | design studio [ pracownia@mrkk.pl ]